niedziela, 1 września 2013

Czarująca Natsumi Kiyoura !

Przyznam, że należę do osób, które podczas oglądania Anime nieszczególnie zwracają uwagę  na openingi i endningi w nich zawarte. To prawda, że niektóre utwory przypadły mi do gustu, jednak większość jest zbyt chaotyczna  i w ogóle nie pasuje do danego tytułu. Do tego wąskiego grona dołącza piosenka z openingu Spice And Wolf, Tabi No Tochuu w wykonaniu Natsumi Kiyoura. To spokojna ballada w podniosłym tonie która od pierwszego przesłuchania zawładnęła moim sercem, umysłem i czymkolwiek się da i myślę, że nie jestem jedynym takim przypadkiem. Natsumi to 23-letnia aktorka i piosenkarka, zna przede wszystkim z  tego, iż już kilka tytułów Anime zostało ozdobionych  piosenkami z repertuaru wokalistki. Do oprócz wspomnianej powyżej serii, tworzyła np. do Sasameki Koto, Phi Brain czy Ristorante Paradiso. W lutym  2010 roku wydała swój solowy Album pod tytułem Juukuiro. Polecam też stronę B singla Tabi No Tochuu, piosenkę Yakusoku No Uta oraz trochę szybsza i radośniejsza Bokura No Aikotoba. Może dzięki niej znajdę więcej ciekawych artystek japońskich, bo muszę powiedzieć, że przez Kode Kumi czy  Ayumi Hamasaki trzymałam się od nich z daleka...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty