poniedziałek, 22 października 2012

Wymarzona lista utworów na koncert An Cafe


Jako, że do koncertu An Cafe pozostaje coraz mniej czasu i napięcie wciąż rośnie, postanowiłam zatrzymać się dłużej przy tym zespole i przedstawić listę moich propozycji na ten najważniejszy dzień dla wszystkich Cafe-kko. Są to utwory starsze, nowsze, największe hity, jak i moje osobiste faworyty.

Kolejność propozycji nie ma większego znaczenia.

1. Amazing Blue- Co do niej, nie ma wątpliwości, że pojawi się na koncercie. Może nie jestem w niej po uszy zakochana, to i tak miło będzie ją usłyszeć na żywo

2.Candy Holic- Pozycja OBOWIĄZKOWA. Przecież to dzięki niej się to wszystko zaczeło

3. Pipopapo Telepathy- Jak dla mnie jedna z najlepszy piosenek An Cafe w całej twórczości. Szkoda tylko, że jest tak mało znana

4. Escapism- Hmmm...klasyk.

5.Cherry Saku Yuuki- Jak powyżej

6.Orange Dream- Jedna z pięknieszych ballad An Cafe. Do tego jest to podziękowanie dla Bou, a myśle, że polscy fani również chcą podziękować mu

7.Jibun Setsumeisho- Ahh, romantyczna i niezwykle nastojowa piosenka, przy której można się trochę pokołysać

8.Tsuki Ni Murakumo Hana Ni Kaze- Bo warto też trochę potańczyć

9.Bou K Mental Clinic- Coś szybkiego, skocznego i lekko rockowego jak najbardziej

10. Natsu No Owari- Aby dobrze przypieczętować koniec lata

11. Aroma -Piosenka uwielbiana przez fanów, jak i również mnie

12. Merrymaking- Jedna z piękniejszy piosenek o przyjaźni musi być

13.Zetsubou-Lubię niej kabaretowe brzmienie

14. Kawayu's Rock- Jedyny i niepowtarzalny, mój ulubieniec

15. Lock On The New Sekai- Bo lubię ten pozytywny i chwytliwy rytm

16. Alone- Mimo iż, chłopcy nigdy nie będą sami, mając takich fanów, to chętnie bym pośpiewała tą balladę razem z nimi

17. Go Go Go - Ahh, pierwsza piosenka z ich repertuaru, którą poznałam. Co tu dużo mówić, sentyment

18. Funky Fresh Days- Kolejny ulubieniec

19.Tekesuta Kousen- Bo kto potrafi się oprzeć tym gitarą na początku

20. Wagamama Koushinkyoku - Punkowy styl  An Cafe jak najbardziej
    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty