środa, 1 maja 2013

Moja Lista Piosenek Na Koncert Beyonce

Jak ten czas leci ! Zostało już tylko 25 dni do pierwszego koncertu Beyonce w Warszawie w ramach jej trasy The Mrs.Carter Show World Tour. Od momentu kiedy usłyszałam o koncercie układałam sobie listę jej utworów, które szczególnie chciałabym usłyszeć na żywo. Co dziwne, analizując listę utworów zagranych  w Belgradzie czy Zagrzebiu, moje propozycje w wielu procentach pokrywają się z nimi. Oczywiście, chętnie usłyszałabym też nowe piosenki np. pełne wersje I Been On czy Bow Down, które zapowiadają się co najmniej ciekawie. Jestem fanką B'day i 4, więc (nie)stety będzie to widać :) Chociaż i tak nie ważne, co Beyonce zaśpiewa, bo i tak ten koncert będzie udany...        

   Kolejność piosenek nie ma znaczenie, ale zacznę od swojego TOP 3
 

 1.Greenlight - Śmiało mogę powiedzieć, że to moja ulubiona piosenka Beyonce. Szkoda tylko, że są małe szanse usłyszenia jej na żywo.

 2. Rather Die Young - Najlepsza piosenka z albumu 4 moim zdaniem. Piękna ballada z jeszcze piękniejszym tekstem.

3. Flaw and All - Kolejna piękna ballada w dyskografii Beyonce. Dziwię się, że nie odniosła większego sukcesu komercyjnego, ale cieszę się jest obecna w tej trasie.

4. Crazy In Love - Po prostu klasyk.

5. Upgrade U - W tej piosence szczególnie uwielbiam...teledysk. Moja ulubiona piosenka Beyonce w duecie z Jay-Z.

6. Ring The Alarm - W tym utworze jest tyle energii, że rozrusza cały Stadion Narodowy.

7. Halo -  Pokazuje jak wspaniałą wokalistką jest B. Po drugie, jest to przepiękny utwór, więc powinniem być zaśpiewany w Polsce.

8. End Of Time - Świetny, żywiołowy kawałek. Kto wie, może Beyonce zaśpiewa go w wersji Jimka (?)

9. Schoolin' Life - Kawałek, który  napomina mi dobre (muzycznie) lata 80'. Chyba wszystkich potrafi poderwać do tańca.

10. Me, Myself and I - Piosenka w dobrym R'n'B-m stylu. Jak dla mnie najlepsza z Dangerously In Love.

11. Get Me Bodied - Piosenka, które jest mieszanką różnych stylów w jednym, tym samym tempie. Beyonce ukazuje w teledysku swoje  najlepsze oblicze.  

12. Ego - Prawdziwa Queen B ukazuje się w tej piosence. Uwielbiam w niej tekst. 

13. I Care - Jedna z najbardziej emocjonalnych utworów artystki. Usłyszeć solówkę gitarową na żywo to będzie coś.

14. Countdown - Kocham ukazaną inspiracje lat 60' w tej piosence. Kolejna, przy której nie da się ustać spokojnie.

15. Irreplaceable - Wyobrażam sobie cały stadion śpiewający dla Beyonce ten utwór. To będzie przepiękny moment dla każdego polskiego Beyhive.

16. Freakum Dress- Nie przepadam za tekstem, ale ta piosenka ma takiego Beat'a, że trudno się  jej oprzeć.

17. Radio - Jak dla mnie najlepsza z I am ... Sasha Fierce. Trochę odległa od twórczości B, więc dlatego jest w niej coś szczególnego.

18. Start Over - Uważam, że jest jedną z najbardziej nie docenionym kompozycji Beyonce. Dziwię się, czemu jest często pomijana na koncertach.

19. Run The World - Już widzę ten elektryzujący początek koncertu z tą kompozycją w tle...

20. I Was Here - ...A z tą widzę idealne i wzruszające zakończenie.  






 Gdyby Beyonce miała wykonać utwory z repertuaru Destiny's Child:

1. Bills Bills Bills 
2. Independent Woman
3. Lose My Breath
4. Survivor
5. Say My Name 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty