sobota, 8 września 2012

At the start...

Pomysł na blog przyszedł z nudów, kiedy to chciałam znaleźć zajęcie na dłuższy czas. Dlatego pisanie (może) tego bloga będzie dla mnie przyjemnością. Jestem osobą, która uwielbia poznawać i słuchać muzykę, dlatego też chciałam swoje przemyślenie na dane wydawnictwo gdzieś zapisać. Czego słucham? Bardzo trudne pytanie, bo można powiedzieć, że wszystkiego po trochu. Przede wszystkim to muzyka alternatywna, indie oraz j-rock czyli  nie wszystkim znany japoński rock. Jednak na ogół podróżuje po wszystkich gatunkach, od pop-u do metalu.Jedynymi gatunkami muzycznymi, których nie ruszam to techno, hip-hop i reggae. Czemu egoistyczna ...?? Ponieważ pisząc własne opinie, nie myślę czy inni zgadzają się ze mną. Ile słuchaczy tyle opinii. Moje recenzje czy inne wypowiedzi będą subiektywne, ale jeśli ktoś będzie mieć odmienne zdanie, to chętnie posłucham. Blog, myślę że będzie ewoluował w czasie, kiedy uda mi się go rozkręcić. Na razie trudno jeszcze powiedzieć co wyjdzie z mojego pomysłu, jednak będę szczęśliwa, jeśli chociaż grupka osób poświęci  chwilkę czasu na moje subiektywne wypociny :)        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty