sobota, 22 września 2012

Nowicjusz Tom Odell

Nie dużo o nim wiadomo, nie ma szerokiej dyskografii, a jednak czaruje.Mowa o młodym artyście, Tomie Odell pochodzącego z Wielkiej Brytanii.Tom nie ma zbyt wiele kompozycji na swoim koncie, bo zaledwie 2, jednak, jeśli tak brzmi jego debiut, to zniecierpliwością czekam na jego pierwszą płytę. Another Love   i Sense  to dwie nostalgiczne, melancholijne, ale jakże piękne kompozycje w których trudno nie oprzec się interesującemu głosowi wokalisty.Szczególnie polecam tą pierwszą.  Z jego oficjalnej strony www.tomodell.com możecie pobrać za darmo,  dwa wcześniej wspomniane utwory. Naprawdę nie zwlekajcie, bo warto, a ja upominam się o więcej.

4 komentarze:

  1. Odkryłam go wczoraj i przeszukuje cały Internet w poszukiwaniu informacji o nim i o jego płycie Another love - od wczoraj moja ulubiona piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc :)
      Na pewno jeszcze napiszę o Tomie, jak pojawią się nowe niusy :P Na razie polecam niedawno wydany teledysk do "Another Love"
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  2. Jego muzyka jest cudowna :) jestem oczarowana! Sama chciałabym coś takiego stworzyć w przyszłości. Takich artystów nam brakuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% :) Brakuje mam takich artystów w radiu, telewizji itp, ale wystarczy poszukac i pogrzegac, a znajdą się takie perełki jak Tom !
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń

Inne posty